keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Viimeksi kirjoititn viikonloppuna, tänään olisi sitten keskiviikko jo. Voisinpa kertoa mitäs oon tehny näinä päivinä. En ainaskaan mitään erityistä. Maanantaina lähdin Leenan kanssa itiksee, siellä vaan heiluttiin, ja törmätiin äitiin, joka oli ostamassa mulle sellaisia ihania tossuja joululahjaksi, jaa aah miten oon iloinen että saan ne.Tiistaina en jaksanu lähteä yhtään minnekkään, ja istuskelin vaan kotona. Tää sää tekee musta niin väsyneen.Tänään päätin lähteä auttamaan Svetaa, joka aloitti tänään lehdenjaon.Etittiin niitä taloja ja rappuja pitkään,mutta sitten saatiin kaikki valmiiks kahessa tunnissa.Itse lopetin juuri äsken lehdenjaon, ja olen siitä iloinen, koska meni liian paljon aikaa siihen, enkä pääsyt usein treeneihin, ja muihin menoihin.Paitsi parasta siinä oli se, että sain siitä rahaa, ja se on niin kiva tunne kun on rahaa aina=). Huomenna olisi VIIMEINE KOULUPÄIVÄ!!! Ihanaa, olen niin loman tarpeessa, ja toivon että päästään äidin kanssa lähtemään Viroon pariksi päiväksi. Laitan vähän kuvia näistä päivistä....








Päivänbiisi:




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti