torstai 12. tammikuuta 2012

What is going on??!!


Njaaa tuol ulkona on kunnon talvii:). Haluun lähtee laskettelee!!Mut eeii.

Mitää mä nyt täs tehny oon, en mitään täs. Käynyt koulus ja trreneis. Tänään en menny kouluu, kun eilen oli yöh niin paha olo! Oksetti,-pää ja mahakipui oli. Ja en saanu yhtään unta, nukuin tosi vähän, ja äiti sit pakotti jäädä kotiin. Elii istuun nyt täs latailemas kaikkii biisei ja kaikkee. Haluun tehä tänään tollasen, mutsin sit pitää ostaa kaikkee siihen tarvittavat aineet!





                                                        Repeen tälle:D
Mut siis niin saatiin sellaset ihanat teletappi tikkarit Tuulialta tuliaisina Puolasta! Nois kuvis söin sen jo sillei, mut se oli sellanen teletappi


Niin niinku sanoin en oo tehny mitään erityisii, ku käyny treeneis vaan! Tänään ois pitäny mennä ulos jonnekkin, mut ku oon niin huonos kunnos et en oo menos minnekkään. Ja kai meijjän pitää viel pestä sitä akvaariota, koska se on huhuhu kui likanen! 










ÄÄÄÄÄ mä leleelleijjun mun kynsist!!



Eikuuu ei.....!!!!



Niin ja sit päivän biisi: haa emt joku random



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti