sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Heippa! Taas pitkästä aikaa.
Tällä viikolla sitten loppu kahen viikon tetti!


Ja vihdoinkin se loppu. Oli se ihan kiva kokemus mutta aika vaikeeta, koska ne työntekijät ei tehnyt mitään.Ne pakotti tehdä meidän kaikki hommat. Torstaina iskä tuli käymään sen vaimon kanssa kahvilalla, joka oli tosi mukavaa. Sen jälkeen se vei meidät kaupaan kattoo vaatteita ja kenkiä. Se sit halus koko ajan ostaa mulle jotain kivaa. Lopuks se osti sellaset oudot mustat lenkkarit. Mut btw voisin mä khyl sit joskus käyttää niitä. Sen jälkeen lähin juoksien sörnäisiin.Nähtiin Leenan kanssa siellä, ja lähettiin yhdessä kampaajalle. Se sit tuli munkaa sillei kivasti et mul ei ois tylsää.
                 Perjantaina sit ku tetti loppu Tuulia tuli kahvilalle, venas mua ku lähettäis. Niinpä lähettiin sitten kiertelee kaupunkia. Ostin Ginasta alennuksena sellaisen tavallisen kivan sinisen t-paidan.Ei kuvaa siitä.
Ja tässä jotain random kuviaa.





Lauantaina oli peliit. Jotka meni yllätävän huonosti. Lina raukkalla meni nilkka, sen jälkeen kaikki pelit meni hirveen huonosti.En oikee oo mitään kommentoitavaa tähän. Mut kuvia tulii!






Minä sitten olen tuolla jolla selässä on 4.

Tänään käytiin koululla.Siellä meil on vaalikahvitus. Yritetään saada rahaa ysin luokan retkeä varten.Suunnataan Pariisia päin, mut katotaan onnistuuku se! Ja nyt kotona löhöilään vaikka pitäisi olla liikuntaa harrasstamassa!!







                               TULIS JO KESÄ! MUL ON IKÄVÄ SUA!!! YYY ULKONA ON -25. EI OLE KIVA :(







Päivän biisi:  <3










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti